Saturday, December 13, 2008

Hari bahagia my housemate :)



Nilah2 gambar masa aku n rini g kenduri husna...our x-housemate kat U-Height masa aku keje kat penang dulu la...kenduri husna berlangsung di Dewan Desasiswa RESTU, USM
masa ond way nak g USM, aku kuar umah dalam kul 1.30 lbh, jalan nak ke bridge jam giler2...kuar simpang dari umah aku nak masuk bridge jer dah start jam...lepas tol bridge lagi teruk la sebab lane nak masuk bridge tu dlm 6 lane tapi lane kat bridge 2 jer so memang pandai2 masuk n menyelit lah...aku sampai kat U-Height dalam 2.15, amik rini n trus g desa restu....
jalan dalan desa baru plak di tutup sebab tanah runtuh kat belakang desa saujana(desa aku dulu :) so aku pun parking la keta kat desa saujana blok laki lak tue...nasib tak de student..jalan lah kitorng g desa restu..naik turun naik turun tangga, masuk blok pompuan restu kuar kat cafe restu sambil megusung hadiah yg seberat 8 kilo kot...huh...akhirnya sampai gak kat majlis husna..kitorang tunggu sampai kul 4.30 ... kat majlis tu aku terjumpa junior aku masa sek menengah dulu...dia plak sepupu ngan husna...tak sangka plak selama nie husna crta pasal fmly dia yg kat pendang tue ialah famly junior aku kat pendang tue...kecilnya dunia....
harap husna akan bahagia bersama hidzir sehingga akhir hayat dan ke anak cucu...
aku bila plak nak merasa naik pelamin (aku bertanya pd diriku)
ada jodoh aku ngan sapa2 aku kawen la...hehehehe
jodoh tue kan ditentukan oleh tuhan (^_^)

1 comment:

siti shahrizatil said...
This comment has been removed by the author.

chumel

chumel